Lieve Klanten! Zit je met een vraag of probleem? Check dan hieronder onze 'veelgestelde vragen'. Hoogstwaarschijnlijk vind je tussen deze lijst het antwoord op jouw vraag. Is dat toch niet het geval? Gelieve ons dan een mailtje te sturen naar webwinkel@belle-esthetique.be of gebruik het contactformulier.
Kan ik mijn online bestelling ook afhalen?
Ja, bij het afhandelen van je bestelling kan je bij verzendmethode kiezen voor "afhalen in het salon". Vink dit aan en rond de bestelling af. Wij zullen jouw een mailtje of smsje bezorgen zodat we samen een datum kunnen afspreken voor afhaling. Verzendingskosten worden bij het afrekenen uiteraard niet toegevoegd.
Komt een item nog terug in stock?
We proberen altijd unieke stuks aan te bieden in onze webshop. Als een item uitverkocht is dan komt dit hoogstwaarschijnlijk niet terug in stock.
Indien dit wel het geval is , kondigen wij dit zeker aan op onze instagram Esthetique-Belle en op onze facebookpagina ‘Belle-Esthetique’.
Kan ik een item retourneren?
Wanneer een item jou niet past of niet is wat je had verwacht, kan je dit binnen de 14 dagen na ontvangst retourneren. Gelieve ons steeds eerst een mailtje te sturen naar webwinkel@belle-esthetique.be met de reden van je retour en je ordernummer. Retourneren gebeurt op eigen kosten en kan naar volgend adres:
Belle-Esthetique
Zuidstraat 25
2340 Beerse
Om te kunnen retourneren mag het product niet gedragen of gewassen zijn. Het label dient nog steeds aan het product te hangen.
Als wij je retour ontvangen in goede staat ontvangen hebben, storten wij het bedrag terug op jouw rekening.
Voor de volledige juiste afhandeling lees je best de verzending en retour pagina.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen na het plaatsen van mijn order.
Soms gebeurt het wel eens dat de bevestigingsmail in jouw spam terecht komt. Moest je dus geen mailtje ontvangen hebben, check dan zeker eerst deze folder. Mocht je daar nog geen mailtje vinden, kan je altijd mailen naar webwinkel@belle-esthetique.be
Hoe vallen de kledingmaten?
Onze kledingmaten komen meestal overeen met standaard EU-maten. Moesten de maten anders vallen bij een specifiek item, wordt dit steeds vernoemd bij de beschrijving van het product.
We vermelden er ook telkens bij welke maten het model draagt zodat jullie dit beter kunnen inschatten.
Een item staat al een hele tijd in iemand haar winkelmandje terwijl ik het wil kopen.
Een item kan maximaal een half uur in iemand haar winkelmandje blijven staan. Koopt deze persoon het item niet, dan komt het terug in stock te staan. Check de website na een half uurtje dus nog eens opnieuw.
Ik woon dichtbij het retour adres, kan ik het ook bij jullie komen leveren?
Je bent van harte welkom! Gelieve dit eerst te laten weten via mail: webwinkel@belle-esthetique.be
Wanneer wij het pakketje terug hebben wordt het bedrag meteen teruggestort op de rekening waarmee je de bestelling betaald hebt.
Kan ik mijn bestelde order ook komen afhalen bij jullie?
Ja, graag! Uiteraard mailen wij jou na het bestellen voor een datum te bespreken om je bestelling te komen ophalen.
Wat is de leveringstermijn?
Omdat wij echter afhankelijk zijn van de leverancier, kunnen deze termijnen afwijken en ligt de gemiddelde leveringstijd tussen de 2 a 5 werkdagen. Gelieve hierbij ook rekening te houden met feestdagen en weekends.
Ik heb een verkeerd artikel ontvangen
Indien je een verkeerd artikel ontvangen hebt, gelieve ons dan een mailtje te sturen naar webwinkel@belle-esthetique.be. Je kan het artikel in dit geval kosteloos retourneren, of wij komen dit ophalen.
Met wat kan ik betalen?
Op onze webshop heb je de volgende betalingsmogelijkheden:
- Visa en Creditcard
-Bankcontact
-Ideal
-Sofort
Is het mogelijk om een product te reserveren?
Nee, producten zijn helaas niet te reserveren. Door grote belangstelling voor onze items kan een product razendsnel uitverkocht zijn. Wij doen ons uiterste best het product zo snel mogelijk weer aan te vullen zodat jouw favoriete item weer beschikbaar is.
Houd zeker onze website en social media kanalen goed in de gaten!